دیدار سرپرست بهزیستی خوزستان با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان کارون

امروز ۷ تیرماه، کریمیان سرپرست بهزیستی استان خوزستان، با همراهی حجت الاسلام ساکی دبیر فرهنگی بهزیستی استان خوزستان و رئیس بهزیستی کارون و به مناسبت روز قوه قضاییه با محمد امیری دادستان و عبدالکریم مقدم رئیس دادگستری شهرستان کارون دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،کریمیان سرپرست بهزیستی خوزستان در  این دیدار که  رشید کیانی دادیار و سرپرست واحد سرپرستی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کارون نیز حضور داشت ،ضمن بزرگداشت یاد و خاطره ی شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر ، روز  قوه قضائیه را تبریک گفته و  خدمات سازمان بهزیستی  را تشریح کرد.

مهران کریمیان با اشاره به خدمات شبانه روزی بهزیستی بیان کرد:از بدو تاسیس سازمان بهزیستی، به همت شهید والا مقام دکتر محمد علی فیاض بخش ۵۲ وظیفه که هم اکنون به   ۵۸ وظیفه اصلی و ۲۰۰ریز فعالیت رسیده است بر عهده ی آن گذاشته شد، که رسیدگی به امور کودکان بی سرپرست، زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار، مسئولیت سلامت روان جامعه، امور مربوط به  سالمندان، معلولان، کودکان کار و خیابانی، زنان آسیب دیده و در معرض آسیب، کاهش طلاق،  مشاوره، اشتغال و مسکن، آموزش های پیش از ازدواج و ... بخشی از آن است.

  
شایان ذکر است در این نشست   توافق شد که   نگاه ویژه‌ تر و همکاری بین بخشی  بیشتر ی  در جهت  پیشگیری ،کنترل و کاهش آسیب‌ها در  شهرستان کارون صورت گیرد و جلسات دیگری نیز  در این راستا برگزار شود.

کد خبر 59832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد