سرپرست بهزیستی خوزستان با فرماندار شهرستان کارون دیدار کرد

روز هفتم تیر ماه ،سرپرست بهزیستی خوزستان به همراه حجت الاسلام ساکی دبیر شورای فرهنگی بهزیستی و خضیری رئیس اداره بهزیستی کارون ضمن حضور در دفتر فرماندار شهرستان کارون باسعید کعبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ، کریمیان سرپرست بهزیستی استان،   در این دیدار با تقدیر از نگاه ویژه و حمایتی و کارشناسی فرماندار به مسائل و مشکلات جامعه تحت پوشش بهزیستی شهرستان ،گزارشی از اهم اقدامات اداره کل بهزیستی را بیان کرد .

مهران کریمیان   با بیان اینکه تنوع خدمت رسانی در مجموعه بهزیستی بسیار بالا بوده و سطح وسیعی از  اقشار آسیب پذیر جامعه   را تحت پوشش دارد ، گفت :  با توجه به مشکلات فرهنگی ، اجتماعی  و اقتصادی حاکم در شهرستان کارون، نیروی انسانی و امکانات محدود  بهزیستی  پاسخگوی نیازمندیهای جامعه هدف تحت پوشش نبوده و یاری خیرین  و  کمک و توجه  کلیه مسئولین استانی و شهرستان را   برای حل معضلات موجود می طلبد.

فرماندار کارون نیز ضمن تشکر از خدمات بهزیستی بیان کرد: با توجه به آسیبهای موجود در شهرستان نیاز است که اداره بهزیستی کارون از نظر نیروی انسانی تقویت و همچنین اورژانس اجتماعی ۱۲۳ آن تجهیز و بهزیستی شهرستان از عنوان نمایندگی به اداره تغییر یابد تا این مجموعه بتواند با کمک سایر دستگاهها، گامهای موثر تری در جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بردارد.

کد خبر 59831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد