در رسانه | تعرفه انشعابات تمامی مددجویان بهزیستی اردبیل رایگان می‌شود

سرپرست بهزیستی استان اردبیل گفت: تعرفه آب، برق و گاز تمامی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل رایگان می‌شود.

حامد رضایی، سرپرست بهزیستی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل از راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست رایگان قبوض آب و برق و گاز افراد تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه در راستای اجرای بند «ک» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده است.

وی افزود: خانواده‌های تحت پوشش اعم از مستمری بگیر و غیرمستمری بگیر تا دهم تیر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه پیشخوان بهزیستی کشور به آدرس sam.behzisti.net اطلاعات مربوط به انشعابات مربوط به برق، گاز و آب خانوار خود را ثبت نمایند.

سرپرست بهزیستی استان بیان کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته، تعداد ۳۶ هزار پرونده مشمول برخورداری از تعرفه رایگان انشعابات هستند که تا کنون نیمی از این افراد موفق به ثبت اطلاعات خود در سامانه مذکور شده‌اند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های تحت پوشش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مراکز مثبت زندگی محل سکونت خود و یا ادارات بهزیستی شهرستان‌ها مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند.

رضایی گفت: رایگان شدن تعرفه، تنها برای واجدین شرایطی صورت می‌گیرد که استفاده آن‌ها از انشعابات بر اساس ۳ پله مصرفی پایین بوده و تنها در صورت رعایت الگوی مصرف از این خدمات بهره‌مند می‌شوند و این برخورداری طبق منطقه‌بندی شهرستان‌ها و مناطق و بر اساس شرایط جغرافیایی محاسبه خواهد شد.

کد خبر 59795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد