در رسانه | اجرای برنامه‌های ورزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از آمادگی کامل این مجموعه جهت اجرای برنامه‌های ورزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی صبح امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل آمادگی اجرای برنامه‌های ورزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد را دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعه شهری، همکاری با نهادهای فرهنگی و اجتماعی تقویت خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: فرهنگ‌سراهای محلات کم‌برخوردار با بهزیستی همکاری خواهند داشت، همچنین در حوزه مسائل اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آماده همکاری با تمامی نهادهای اجتماعی و فرهنگی است.

حامد رضایی سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل نیز در این جلسه، ظرفیت فرهنگ‌سراهای استان را برای معرفی خدمات و فعالیت‌های بهزیستی بسیار موثر و اثر بخش عنوان کرد.

وی ادامه داد: قطعا می‌توان با همکاری، هم‌افزایی دانش و اطلاعات، تبادل افکار و ایده‌های سازنده در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های خوبی برداشت.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل گفت: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی از جمله برپایی جشن‌ها و مناسبت‌های متعدد از طریق این سازمان انجام می‌شود که نشان از قابلیت‌های بالای سازمان فرهنگی ورزشی دارد.

کد خبر 59792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد