در رسانه|  توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال در دستور کار است

فرماندار خلخال گفت: توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال و حمایت‌های معیشتی و غذایی در دستور کار بهزیستی، شهرداری و ارگان‌های حمایتی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال اظهار کرد: اختصاص اعتبارات برای کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال در راستای حمایت از کارکنان و بیماران حاضر در این کمپ پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به بهبودی سالانه بیش ۲۵۰ نفر در کمپ ترک اعتیاد و میزان بهبودی ۳۵ درصدی در خلخال، افزود:  توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال و حمایت‌های معیشتی و غذایی در دستور کار بهزیستی، شهرداری و ارگان‌های حمایتی قرار گرفته است.

فرماندار خلخال ادامه داد: توسعه کمپ با نظارت دفتر فنی شهرداری و دستگاه‌های عامل به‌صورت فنی و مهندسی ادامه خواهد یافت و هیچ بنا و ساخت‌وسازی غیراستانداردی مورد قبول شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان برای نگهداری معتادین در این کمپ نیست.

یحیی زاده بیان کرد: نمایشگاه معرفی محصولات فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر در پارک بازنشستگان خلخال برپا شده است.

معتادین متجاهر از معتادین خودمعرف در کمپ خلخال جداسازی می‌شوند

آرش جعفری، دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در این بازدید با اشاره به این که معتادین متجاهر نباید همزمان با معتادین خودمعرف در کنار هم نگهداری شوند، گفت: جداسازی معتادین خودمعرف از معتادین متجاهر در دستور کار بهزیستی و مدیریت کمپ خلخال است و در صورت عدم جداسازی ضربه جبران‌ناپذیری به روحیه و جسم بیماران خودمعرف که با حمایت خانواده برای ترک اعتیاد در این مرکز حضور یافته‌اند، خواهد زد.

وی افزود: خسارت‌های هرگونه ساخت‌وساز غیراصولی متوجه کمپ ترک اعتیاد و مدیریت این مجموعه است و نباید خطر جانی بیماران موجود در این مرکز را تهدید کند.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال با تاکید بر لزوم جدیت بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال برای پیگیری اعتبارات این مجموعه، اظهار کرد: جای قدردانی از مدیریت این کمپ و بهزیستی است که در ایام نوروز علی‌رغم مشکلات فراوان برای درمان معتادین متجاهر در این مرکز برنامه‌ریزی کردند.

کد خبر 59791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد