ساوجبلاغ | جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

نخستین جلسه فصلی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان ساوجبلاغ در سال ۱۴۰۱ روز یکشنبه پنجم تیر ماه در محل فرمانداری شهرستان به ریاست دکتر البرزی فرماندار این شهرستان و به دبیری اداره بهزیستی ساوجبلاغ تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این جلسه ابتدا «فرهاد پادری ثانی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ به مهمترین اقدامات انجام شده توسط کمیته های فنی و تخصصی و اعضاء ستاد اعمّ از تشکیل جلسات تخصصی، بازدید از طرح های در دست اجرا و نظارت بر پروژه های عمرانی که میبایست پیوست مناسب سازی داشته باشند پرداخته و به دو موضوع جشنواره شهید رجایی که ادارات باید مناسب سازی محیط اداری خود را تکمیل وارائه گزارش نمایند اشاره کرد.

وی همچنین با عنوان این مطلب که در سال جاری شهر هشتگرد بعنوان پایلوت کشوری در امر مناسب سازی توسط بهزیستی کشور شناخته و معرفی شده است از تمامی ادارات خواست که با همت جدی تری به مقوله مناسب سازی پرداخته شود.

در ادامه جلسه دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد جلسات با فاصله کمتری و هر ۴۵ روز یکبار تشکیل و از کمیته فنی خواست آخرین وضعیت مناسب سازی محیط ادارات در ماه جاری بازدید و گزارش آن در جلسه آتی ارائه گردد.

همچنین در ادامه تمامی بخشداران، شهرداران و رؤسای ادارات سطح شهرستان گزارش مبسوطی از اقدامات اجرا شده ودر دست اقدام دستگاه متبوع خود ارائه نموده که تصمیمات مقتضی و ارائه راهکار مناسب داده شد.

در خاتمه، این نشست با تصویب سه مصوبه اجرایی به پایان رسید.

کد خبر 59788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد