فردیس | دیدار رئیس بهزیستی و مدیران قضایی شهرستان فردیس

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، «سید جواد عبادی» رئیس بهزیستی به همراه چند تن از معاونین به دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فردیس رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این دیدار رئیس بهزیستی شهرستان فردیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش و تبریک این هفته به عزیزان خدوم قوه قضائیه اظهار داشت: جامعه اسلامی موظّف به تأمین و تضمین امنیت، رفاه، هدایت و عدالت است که بدون قوه قضائیه این امر خطیر میسّر نیست و حتی در بعضی مواقع باید پیشگام و جلوتر از سایر قوا حرکت کند تا این مقوله ها در نظام اسلامی ظهور و بروز پیدا کند.

در ادامه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فردیس ضمن تشکر و خداقوت به کارکنان بهزیستی، خدمت در این سازمان مردم نهاد را جهاد فی سبیل الله دانستند و خاطر نشان کرد: امروز آسیب های اجتماعی درد مشترک ما و بهزیستی است و همه ما با تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی می‌توانیم در مقوله ی آسیب های اجتماعی، گام های بلندی برداریم و با هم افزایی و همدلی در راستای خدمت به افراد بی بضاعت و در معرض آسیب رضایت خداوند متعال را جلب نماییم.

در پایان این دیدار، رئیس بهزیستی فردیس با اهداء لوح تقدیر از تلاش ها و حمایت ها و زحمات رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فردیس تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 59754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد