تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل بهزیستی ایلام

ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل بهزیستی ایلام روز سه شنبه با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در محل این اداره تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، حجت الاسلام والمسلمین "محمود حاتمی" دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در این نشست از فعالیتهای مدیرکل و مجموعه کارکنان اداره کل بهزیستی ایلام در زمینه همکاری با این ستاد و ترویج تبیین و همگانی کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف باید با خیرخواهی انجام شود ادامه داد: با توجه به جامعه هدفی که بهزیستی دارد باید تاکید بر تکریم ارباب رجوع با اهتمام و حساسیت ویژه به عنوان امر به معروف مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امر به معروف از واجبات الهی است و همه کارکنان دستگاه های اجرایی باید یاریگر این ستاد باشند.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به ارتقا رتبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از ۲۹ به ۱۳ ابراز امیدواری کرد با همراهی و تعامل همه مجموعه ها این مجموعه ارتقا بیشتری یابد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان ایلام نیز در این نشست با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها در عفاف و حجاب نیست افزود: تاکید بر تکریم ارباب رجوع، رعایت نظم اداری، ملزم شدن به حفظ بیت المال از جمله معروفاتی هستند که توسط همه کارکنان با حساسیت تمام باید رعایت شوند.

"حسین نورعلیوند" با ذکر اینکه هر یک از کارکنان می توانند مبلغ امر به معروف و نهی از منکر باشند، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر منحصر به قشر و صنف خاصی نبوده  و آمر به معروف و ناهی از منکر باید با علم لازم در این زمینه فعالیت کند.

وی همچنین با ارایه گزارشی از فعالیتهای این مجموعه در حوزه فرهنگی و امر به معروف به معروف و نهی از منکر گفت: این اداره کل در حوزه فعالیتهای فرهنگی و ستاد نماز همواره جز دستگاه های برتر استان و کشور بوده است.

کد خبر 59752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد