ورامین| همایش اعتیاد با مشارکت خانواده ها برگزار شد

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اداره بهزیستی شهرستان ورامین همایش اعتیاد را با مشارکت خانواده های افراد دارای پاکی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این همایش که در سالن شهرداری ورامین برگزار شد حجت الاسلام سید محسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ورامین حضور داشتند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ورامین در این همایش ضمن گرامیداشت شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ایران اسلامی برای پاک ماندن جامعه، هزینه های زیادی را از جمله تقدیم شهدای مدافع امنیت و سلامت، پرداخت کرده است که در این هفته از تلاش های جان بر کفان نیروی انتظامی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

احسان ثامنی راد در ادامه با بیان اینکه بهزیستی به عنوان نیروی محرک و هماهنگ کننده فعالیت های حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: مراکز ترک اعتیاد شهرستان ورامین حمایت های همه جانبه بهزیستی را به عنوان پشتیبان خود احساس می کنند و این روند در ادامه حرکت بهزیستی نیز ادامه خواهد یافت.

این مسئول در ادامه از دستگاه‌های اجرایی و ارگانهای دولتی سطح ورامین خواست در موضوع مبارزه با مواد مخدر به میدان عمل آمده و با توجه بیشتری بهزیستی را در راه پاکی بیش از گذشته جامعه کمک کنند.

گفتنی است؛ در این همایش که با مشارکت نیروی انتظامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر، هلال احمر و مراکز ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی شهرستان ورامین برگزار شد، چند تن از کارشناسان به سوالات حاضرین پاسخ گفته و قطعات هنری نیز به اجرا در آمد.

کد خبر 59748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد