شهیدان بهشتی و فیاض بخش برای کاهش رنج ستمدیدگان امور بزرگی را بنا نهادند

در آستانه سالگرد حادثه تروریستی هفتم تیر و شهادت یاران وفادار انقلاب اسلامی، سرپرست بهزیستی استان تهران پیام گرامیداشتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در این پیام، شهید بهشتی را به عنوان یکی از اصلی ترین نظریه پردازان انقلاب اسلامی معرفی کرده که کوردلان منافق، تاب تحمل این عنصر خدایی را نداشتند، معرفی کرد.

متن پیام مدیرکل بهزیستی استان تهران به قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون

انقلاب اسلامی مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی برگرفته از آراء و اندیشه های ناب اسطوره هایی است که با بازخوانی تجربیات ارزشمند آنها می توان به حقیقت راستین این پدیده و رخداد بزرگ قرن معاصر پی برد.

آیت الله شهید دکتر سید محمدحسین بهشتی در کنار تعدادی از چهره های پرفروغ و ایدئولوژی ساز حرکت عظیم مردمی در بهمن ۵۷ باعث چشیدن طعم و حلاوت حکومت مردم بر مردم و تحقق مردم سالاری دینی گیرد؛ اینجا بود که منافقین رذیل و کوردل تاب تحمل نیاوردند و در صدد حذف فیزیکی این عنصر خدایی و یاران وفادارش برآمدند.

شهید بهشتی نمادی از اسلام جهان شمول بود و حصارهای بندگی و منیت را به مدد نفس قدسی امام راحل(ره) از پای ایران و ایرانیان باز کرد و در معرفی اسلام در کنار زمامداری تلاش های بارزی مصروف داشت که تدوین قانون اساسی و پی ریزی نهادهای بزرگ مدنی از آن جمله است.

در کنار این مرد بزرگ، بزرگ مردان دیگری چون دکتر شهید محمدعلی فیاض بخش نیز قرار دارند و در این حادثه غمبار به دیار حق شتافتند؛ شهیدان بهشتی و فیاض بخش برای کاهش رنج ستمدیدگان امور بزرگی را بنا نهادند.

شهید فیاض بخش، فرد بزرگ منشی که پایه گذار بهزیستی در ایران پس از ۵۷ شد و سازمان بهزیستی به عنوان یادگاری ارزشمند و مانا از این شهید والامقام بر تارک درخشان جمهوری اسلامی برای همیشه تاریخ ایران، خواهید درخشید.

اینجانب سالگرد شهادت مظلومانه دکتر بهشتی، دکتر فیاض بخش و دیگر شهدای عزیز حزب جمهوری اسلامی را محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) که بر حسب اراده خداوند، در پی ترور نافرجام ششم تیر همان سال، ودیعه و هدیه ای به ملت ستمدیده ایران  شد و همچنین به مردم غیور ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی تسلیت و تهنیت گفته و یاد ایشان را برای همیشه، سبز و روشن می دارم.

سمانه زمانی
سرپرست بهزیستی استان تهران

کد خبر 59741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد