عمل به وظیفه قانونی دستگاه های اجرایی برای مقابله با مواد مخدر 

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در همایش اعتیاد شهرستان ورامین با تأکید بر اینکه در قضیه مبارزه با موادمخدر باید روشنگری و تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن با الگوسازی های غلط و فضای نامناسب مجازی جامعه ما را هدف قرار داده و یکی از این هدف گیری ها خانواده ها در بحث اعتیاد و مواد مخدر است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل خانواده ها در مبارزه با مواد مخدر، اذعان داشت: توجه جدی به مدارس و اولیای دانش‌آموزان می تواند اتفاق مبارکی را در این بخش رقم بزند که اداراتی چون بهزیستی در این راه باید بیشتر تلاش کند و عزم افزون تری داشته باشد.

وی با انتقاد به رواج سفره خانه ها در سطح شهرها گفت: متأسفانه یکی از اصلی ترین راه های ترویج اعتیاد، همین مراکز هستند که باید برای آنها مدیریت کرد و متولیان چاره اندیشی اصولی کنند.

محمودی در پایان بیان داشت: در مبحث بسیار مهم مبارزه با مواد مخدر و کاهش تقاضا، دستگاه های اجرایی به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل کنند و مطالبه گری خود از دستگاه های فرا منطقه ای و فرا استانی برای حل این معضل را در دستور کار خود قرار داده، تقویت کرده و نهادینه نمایند.

گفتنی است؛ همایش اعتیاد در ورامین با مشارکت بهزیستی، هلال احمر، شهرداری و مراکز ترک اعتیاد این شهرستان در سالن شهرداری ورامین با حضور خانواده های افراد دارای پاکی برگزار شد.

کد خبر 59730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد