نشست هم اندیشی مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور با مسئولین بهزیستی استان البرز

صبح روز یکشنبه پنجم تیرماه به موجب سفر «نرجس خاتون اسعدی خلیلی» مدیر کل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور،«تهمینه ریحان صفت» معاون، «بهاره روزیخواه» کارشناس این دفتر، به استان البرز نشست هم اندیشی با حضور «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز، «مریم صدیقی» معاون و کارشناسان امور اجتماعی بهزیستی استان ، رؤسا و معاونین امور اجتماعی شهرستان های تابعه در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ این نشست با هدف ارتقاء کمّی و کیفی خدمات دفتر توانمندسازی خانواده و زنان و اجرای بهینه طرح ها و برنامه های این دفتر برگزار شد.

اهم موارد مطروحه در این جلسه شامل ارائه گزارش مصوّر از فعالیتها و اقدامات دفتر ، ارائه آمار و عملکرد ، روند اجرایی شدن طرحها و برنامه های دفتر، مطرح نمودن چالشها و مشکلات و هم اندیشی در خصوص رفع چالشها بود.

در ادامه برنامه مذکور و به منظور بررسی اثر بخشی خدمات ، از مراکز ارائه دهنده خدمات از جمله مرکز مثبت زندگی و طرح های تخصصی دفتر در راستای اشتغال گروهی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در قالب گروه همیار بازدید به عمل آمد .

کد خبر 59722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد