تکریم مددجویان، اولین و آخرین هدف بهزیستی خراسان رضوی است

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی خراسان رضوی از برپایی میز خدمت، جلسات ملاقات مردمی با مدیران بهزیستی و همچنین برگزاری نشست‌های مردمی در مساجد در قالب طرح جمعه با جماعت، با هدف بالا بردن رضایت‌مندی گروه‌های هدف از خدمات سازمان بهزیستی خبر داد.

به گفته محمد محسن ملاک، این فرایند از پاییز ۱۴۰۰ در ابعاد مختلف تقویت شده و بخصوص با تأکید رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیر کل بهزیستی استان، بحث مسجدمحوری و نشست‌ با اعضای گروه‌های هدف در محلات، سرعت و عمق بیشتری یافته است.
وی ادامه داد: در پی برگزاری رؤسای مراکز پذیرش و هماهنگی استان‌ها در تهران، رئیس سازمان بهزیستی کشور بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به نیازهای آنان تأکید مجدد داشت و لذا در راستای تقویت مردم‌محوری، مسجد محوری، محله‌محوری و پاسخگویی آنی به نیازهای مددجویان، برنامه‌های خوبی که از سال گذشته به اجرا درآمده جان دوباره گرفت.
وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مرکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان به صورت شبانه‌روزی در خدمت مددجویان عزیز سازمان می‌باشد گفت: مددجویانی که در غیر ساعات اداری به مشهد وارد می‌شوند یا در حال زیارت و اقامت در مشهد، با مشکلی برخورد دارند، در اداره پذیرش و هماهنگی استان، مورد پذیرایی قرار گرفته و مشکل‌شان در حدود امکانات و اعتبارات موجود، حل می‌شود.
ملاک تأکید کرد: فلسفه‌ی وجودی ما تکریم مددجویان و احترام گذاشتن به آنان است و تمام تلاش و همت‌مان را برای جلب رضایت حداکثری مددجویان بکار می‌بندیم.
وی گفت: خوشبختانه نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان، همکاری و هم‌افزایی بسیار خوبی با بهزیستی دارند و تا آنجا که امکانات و اعتبارات موجود اجازه بدهد، نیازها و درخواست‌های مددجویان مهمان، با سرعت و در لحظه، پاسخگویی می‌شود.
ملاک یادآور شد: همچنین در خصوص جانمایی مددجویان که معمولا با دستور قضایی همراه است، همکاری بسیار خوبی با دستگاه قضایی داریم و در نتیجه، هیچ مددجویی در استان بلاتکلیف نمی‌ماند.
رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی خراسان رضوی همچنین گفت: عزیزان مددجو باید آگاه باشند که ابتدا باید به اداره پذیرش و هماهنگی استان مراجعه کنند و در صورتی که مشکل‌شان حل نشد به کشور مراجعه داشته باشند چون مراجعه مستقیم به پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور، موجب زحمت خود این عزیزان و نگرفتن پاسخ مناسب خواهد شد لذا توجه عزیزان مددجو را به این نکته جلب می‌کنیم که حتما به اداره پذیرش و هماهنگی استان در خیابان کوهسنگی مراجعه داشته باشند و با تلاشی که همکاران‌مان در این اداره انجام می‌دهند هیچ مددجویی بدون پاسخ مناسب از این مرکز خارج نمی‌شود.وی خاطر نشان کرد: حسب دستور مدیر کل استان و سازمان بهزیستی کشور، تکریم ارباب رجوع در اولویت خدمات و فعالیت‌های ماست و رضایت‌مندی مددجویان، اولین و آخرین هدف بهزیستی می‌باشد.

کد خبر 59696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد