برگزاری شورای فرهنگی بهزیستی استان

نیاز و پیشینه کار فرهنگی اجرا و عمل است و هر جا ما شاهد این موضوع بوده ایم فعالیت ها منجرب به نتیجه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای فرهنگی بهزیستی به ریاست دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان و با حضور معاونین، روسا و مسئولین ستادی برگزار شد.

سرپرست بهزیستی استان در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت دکتر فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور و ۷۲ تن از یاران با وفای امام(ره) و انقلاب ابراز داشتند : نیاز و پیشینه کار فرهنگی اجرا و عمل است و هر جا ما شاهد این موضوع بوده ایم فعالیت ها منجرب به نتیجه شده است.

منطقی افزود : اجرای دستورالعمل های مربوط به عفاف و حجاب یک وظیفه ذاتی برای کلیه کارکنان است که بحمدالله ما در بین همکاران شاغل در بهزیستی استان شاهد و ناظر بر اجرای آن هستیم و انتظار می رود این دستورالعمل ها با نظارت های بیش از پیش در مراکز تحت نظارت نیز اجرایی شود.

ایشان ضمن اشاره بر این موضوع که دستورالعمل عفاف و حجاب مختص گروه یا اشخاص خاصی نیست و بانوان و آقایان شاغل در دستگاه های اجرایی مکلف بر اجرای آن هستند ادامه دادند : دروازه ورود به دین مقدس اسلام اخلاق است و این دیدن، دیدن اخلاق است و شرط اصلی در اجرای دستورالعمل های عفاف و حجاب در دستگاه ها باید اخلاق مداری باشد تا بتوان بیش از دافعه، جاذبه داشت.

رئیس شورای فرهنگی بهزیستی استان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران شاغل در بهزیستی استان بمنظور رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی ابراز داشتند : عفاف و حجاب یک رفتار درونی است و نیازمند تقویت و پرورش دارد و طبق فرمایشات معصومین(ع) ملاک ارزش انسان ها در نزد خداوند تقوای ایشان است.

در ادامه در خصوص دستور کار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخته و مصوباتی به تصویب رسید.

کد خبر 59695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد