بهزیستی یزد میزبان پنجمین جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت "کویر" شد

پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر ویژه افراد دارای معلولیت "کویر" با مشارکت بهزیستی سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی 13 لغایت 16 آذرماه سالجاری برای دومین بار به میزبانی یزد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ "معلولان و برابرسازی فرصت‌ها در تمامی عرصه‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری"، ارتقای سطح آگاهی عمومی و تغییر نگرش منفی نسبت به افراد دارای معلولیت، تلفیق اجتماعی فرد معلول و کمک به مشارکت وی در جامعه، پیشگیری از تشدید معلولیت و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، تقویت حس مسئولیت پذیری و پرورش نگرش مطلوب اجتماعی و احترام به حقوق معلولین و منزلت آنان، تشویق به آفرینش هنری، ارتقاء سطح آگاهی عمومی و تغییر نگرش منفی نسبت به افراد دارای معلولیت و برابر سازی فرصت ها از محورهای جشنواره تئاتر معلولین کویر است.

این جشنواره در پنج بخش صحنه ای، خیابانی و محیطی، شورایی، کودک و نوجوان، مسابقه نمایشنامه نویسی، کارگاه آموزشی و نشست های تخصصی برگزار می شود.

جلسات آموزشی و کارگاهی پیرامون بررسی نقش نمایش در توانبخشی افراد معلول، نمایش درمانی، کارگردانی، بازیگری، نمایش نامه نویسی، تئاترشورایی و مواردی از این دست نیز با حضور هنرمندان، کارشناسان، متخصصان و صاحب نظران از جمله برنامه های جنبی این جشنواره است.

علاقمندان به شرکت در جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت "کویر تا 30 تیرماه 1401 می توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام جشنواره " و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره  واقع در یزد، بلوار دانشجو، مجتمع اداری، خیابان شهید فیاض بخش، بهزیستی استان یزد، معاونت توانبخشی اقدام کنند.

فراخوان پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر ویژه  افراد دارای معلولیت "کویر"

فرم ثبت نام در جشنواره

کد خبر 59679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد