رایگان شدن تعرفه انشعابات تمامی خانواده های تحت پوشش بهزیستی اردبیل

رضایی سرپرست بهزیستی استان خبر داد: تعرفه آب، برق و گاز تمامی خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل رایگان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، سرپرست اداره کل بهزیستی اردبیل  طی مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل از راه اندازی سامانه ثبت درخواست رایگان قبوض آب و برق و گاز ولی نعمتان بهزیستی استان خبر داد و گفت: این سامانه در راستای اجرای بند (ک) تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ راه اندازی شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: خانواده های تحت پوشش اعم از مستمری بگیر و غیر مستمری بگیر تا دهم تیر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه پیشخوان بهزیستی کشور به آدرس: http://sam.behzisti.net  اطلاعات مربوط به  انشعابات مربوط به برق، گاز و آب خانوار خود را ثبت نمایند.

سرپرست بهزیستی استان یادآورشد: طبق برآوردهای صورت گرفته تعداد 36 هزار پرونده مشمول برخورداری از تعرفه رایگان انشعابات می باشندکه تا کنون نیمی از این افراد  موفق به ثبت اطلاعات خود در سامانه مذکور شده اند و مابقی این خانوارها هم تا پایان دهم تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به مراکز مثبت زندگی نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند.              

وی افزود: خانواده های تحت پوشش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مراکز مثبت زندگی محل سکونت خود و یا ادارات بهزیستی شهرستان ها مراجعه نمایند.

این مسوول تاکید کرد: رایگان شدن تعرفه، تنها برای واجدین شرایطی صورت می گیرد که استفاده آن ها از انشعابات بر اساس ۳ پله مصرفی پایین یعنی تنها در صورت رعایت الگوی مصرف باشد و این برخوردای طبق منطقه بندی شهرستان ها و مناطق و بر اساس شرایط جغرافیایی محاسبه خواهد شد.

کد خبر 59656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد