گزینش ۷ هزار و ۳۰۰ پرونده کارکنان بهزیستی سراسر کشور در سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست صمیمانه با مدیرکل و پرسنل شاغل در دفتر هسته مرکزی گزینش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست صمیمانه با «محمود مظفر» مدیرکل و پرسنل شاغل در دفتر هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

ابتدای این دیدار «محمود مظفر» مدیرکل هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور در تشریح گزارش عملکرد یکساله گزینش به بررسی ۷ هزار و ۳۰۰ پرونده شامل کارکنان بدو ورود، تمدید، تبدیل وضعیت و انتصابات اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۵۷۵ مورد مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران بود که انجام شد؛ همچنین ۲۸۰ مورد تذکر ارشادی و سیر مطالعاتی و اخذ تعهد صورت گرفت.

مدیرکل هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور در ادامه نسبت به طرح موضوع با شورای عالی انقلاب قرهنگی درخصوص اصلاح مصوبه ۸۲۰ با موضوع حذف گزینش مراکز غیردولتی تحت نظارت پیشنهاد صحبت کرد؛ همچنین نسبت به عضویت گزینش در کمیته ماده ۲۶، کمیته انتصابات، نقل و انتقالات و شورای معاونین سازمان بهزیستی پیشنهاد داد.

وی بر لزوم ترمیم و ارتقاء کیفی چارت تشکیلاتی گزینش تاکید کرد و گفت: درصددیم با همکاری مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اقداماتی پیشگیرانه اجتماع‌محور در راستای آگاه‌سازی و ارتقاء سطح کیفی کارکنان انجام دهیم.

مظفر بر ارتباط ارتقاء کمی و کیفی سیستم سخت‌افزار و نرم‌افزار گزینش برای ارتباط با سیستم الکترونیک دولت (کیهان) تاکید کرد و اذعان کرد: این دفتر برای بروزرسانی پرداختی‌ها به محققان و مصاحبه‌گران و رفع مشکلات پرداختی نیازمند تخصیص بودجه است.

در پایان این دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور بر دقت و کیفیت گزینش کارکنان با حفظ حرمت، کرامت و آبروی افراد شاغل تاکید کردند.

کد خبر 59641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =