فردیس | شورای فرهنگی بهزیستی شهرستان فردیس برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی با حضور «سید جواد عبادی» سرپرست بهزیستی شهرستان فردیس ،معاونین ،کارشناس امور فرهنگی ،مسئول حراست و مسئول بازرسی در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این نشست بعد از ارائه گزارش عملکرد حوزه امور فرهنگی، اعضاء حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و مبحث عفاف و حجاب پرداختند.

در ادامه «سید جواد عبادی» سرپرست بهزیستی فردیس گفت: با توجه به سیاست های جدید سازمان مبنی بر رویکرد فرهنگی، خواستار برگزاری جلسات توجیهی امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف شد و ارائه گزارش مبسوط و کامل ماهانه در این زمینه را امری مهم و ضروری دانستند.

سرپرست بهزیستی فردیس ضمن تشکر از همیاری و همکاری معاونت ها با واحد امور فرهنگی، بر لزوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر در اداره و بین کارکنان تأکید کرد و گفت: اولویت امروز جامعه ما مسائل فرهنگی و اعتقادی میباشد که باید به نحو احسن در زندگی روز مرهی آحاد جامعه تبلور پیدا کند.

در پایان این نشست مسئول امور فرهنگی بهزیستی شهرستان فردیس ،ضمن توضیحاتی در خصوص تقویم فرهنگی سه ماه دوم گفت :با عنایت به اینکه در آستانه دهه ولایت، هفته بهزیستی و ماه محرم و صفر هستیم،توجیه و ابلاغ تقویم فرهنگی به تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی الزامیست و احیاء فرهنگ ناب اسلام محمدی وظیفه همگانی ماست.

کد خبر 59640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد