شهرقدس| اقدام جهادی برای مبارزه با مواد مخدر 

جلسه هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور سرپرست بهزیستی شهرستان قدس، مسولین حوزه ها، مسولین موسسات و مسولین مراکز اقامتی در سالن جلسات بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر که با حضور مسئولین و متصدیان این حوزه برگزار شد، حمزه صالحی سرپرست بهزیستی شهرستان قدس گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی نیازمند حرکت جهادی می باشیم تا بتوانیم برنامه ای مفید در خصوص مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم.

صالحی در ادامه اظهار داشت: از حوزه رسانه و آموزش اطلاع رسانی خوب و مفیدی می توانیم داشته باشیم و با توجه به اینکه کارشناسان خوب در این بخش دارا بوده می توانیم مثمر ثمر باشیم.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش افزود: در این بخش نیازمند بانک اطلاعاتی بوده و باید از حداکثر ظرفیت موجود استفاده نماییم و محلی محور عمل نماییم و یکی از گزینه هایی که می‌توانیم از آن بهره مند شویم محلی محور می باشد.

گفتنی است، در پایان جلسه مراکز اقامتی گزارشی در خصوص برگزاری این هفته از جمله برپایی غرفه صنایع دستی، کارگاه آموزشی، کتابخوانی پیشگیری از اعتیاد، اهدای کتاب پیشگیری از اعتیاد به افراد، فیلم آموزشی، برگزاری جشن، برگزاری مسابقات ورزشی و ... را عنوان نمودند.

کد خبر 59623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد