شهرقدس| استقرار میزخدمت بهزیستی در مصلی نماز جمعه

به منظور آشنایی شهروندان شهرستان قدس با خدمات سازمان بهزیستی در حوزه پیشگیری، درمان و بازتوانی و کاهش آسیب  اعتیاد، مرجان فیاض مقدم کارشناس مسئول واحد پیشگیری  اداره بهزیستی به همراه کارشناسان حوزه ومدیرموسسه همراهان مسیر زندگی مسئول کمیته رسانه برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر، در مصلی شهرستان قدس، محل برگزاری نماز جمعه مستقر شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این گزارش حاکی است که استقرار میز خدمت به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و  آگاه سازی خانواده ها از عوارض ومشکلات سوء مصرف موادمخدرومحرک و نحوه  پیشگیری ودرمان اعتیاد وآشنایی باعوامل و زمینه های ابتلا به اعتیاد با ارائه مشاوره و بروشور های آگاه سازی توسط کارشناسان  صورت پذیرفت.

فیاض مقدم آگاه سازی خانواده ها را در پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر ومحرک بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان نمود، خانواده های افراد مبتلا به اعتیاد می توانند از خدمات مراکز مشاوره روانشناختی، مراکز اقامتی درمان اعتیاد و مراکز سرپایی  بهره مند گردند.  

وی همچنین در ادامه تصریح داشت آموزش فرزندپروری به والدین وآموزش مهارتهای زندگی به کودکان، نوجوانان وجوانان نقش موثری درپیشگیری ازاعتیاددارد.

کد خبر 59606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد