پررنگ‌تر شدن رویکرد اجتماعی شهرداری قم/بسترسازی برای عرضه توانمندی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: با همکاری بین شهرداری و بهزیستی استان تلاش می‌شود تا مکان مشخصی جهت عرضه توانمندی و محصولات مددجویان نهادهای حمایتی دایر گردد.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌ سیداحمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در قالب برپایی نمایشگاه‌های مختلف از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: رویکرد اجتماعی شهرداری قم از ابتدای امسال پررنگ‌تر شده و تاکنون در قالب چندین نمایشگاه مختلف، بخشی از توانمندی‌های افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی فرصت ارائه محصولات خود را به دست آورده‌اند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: در مراکز فرهنگی در سطح محلات نیز زمینه لازم جهت عرضه توانمندی و تولیدات افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بیش از گذشته پررنگ‌تر شده است.

وی با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه در خصوص عرضه محصولات و توانمندی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، تصریح کرد: در سطح محلات همچنین هماهنگی‌های لازم با مساجد نیز جهت ایجاد بستر لازم برای عرضه محصولات و توانمندی‌های این افراد انجام‌گرفته است.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: با همکاری بین شهرداری و بهزیستی استان تلاش می‌شود تا مکان مشخصی جهت عرضه توانمندی و محصولات مددجویان نهادهای حمایتی دایر گردد.

کد خبر 59596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد