کاشان | برپایی میز خدمت پیشگیری از اعتیاد بهزیستی در مصلی نماز جمعه

شهروندان باید با ارتقاء آگاهی و بهره مندی از خدمات مشاوره ای بهزیستی در خصوص پیشگیری از اعتیاد از خود و فرزندانشان مراقبت نمایند.

صبح روز جمعه سوم تیرماه، با همکاری اداره بهزیستی شهرستان کاشان و همراهی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی آوای مهربانی میز خدمت مشاوره و ارائه خدمات پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر بعد از اقامه نماز جمعه در مصلی شهرستان کاشان بر پا شد.

همچنین این  میز خدمت مورد بازدید هاشمی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی و عموم مردم قرار گرفت و توسط مشاورین و کارشناسان جمعیت همیاران سلامت روان آوای مهربانی به بازدیدکنندگان مشاوره رایگان ارائه شد. 

هاشمی طاهری در حاشیه بازدید از میز خدمت بهزیستی، طی سخنانی ضمن ارزشمند دانستن این میزخدمت و ارائه مشاوره تخصصی به مردم از تمامی دست اندرکاران دربرپایی این بزنگاه خدمت تقدیر و تشکر کرده و خواستار تداوم این خدمات و ارسال گزارش مشروح آن به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شد.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت و ارائه خدمات متنوع از سوی بهزیستی به عموم مردم اظهار داشت: شهروندان باید با ارتقاء آگاهی و بهره مندی از خدمات مشاوره ای بهزیستی در خصوص پیشگیری از اعتیاد از خود و فرزندانشان مراقبت نمایند.

کد خبر 59577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد