برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن و معابر استان هرمزگان

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن و معابر استان هرمزگان در محل سالن اجتماعات معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛  جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن و معابر استان به ریاست صفر صادقی مدیرکل امور شهری وشوراهای استانداری هرمزگان و با حضور سامیه جهانشاهی سرپرست اداره کل بهزیستی ، رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان و مسئولین ادارات و نهاد های ذیربط برگزار شد.

در این نشست سامیه جهانشاهی سرپرست بهزیستی هرمزگان ضمن قرائت مصوبات جلسه قبل ، مناسب سازی معابر و اماکن عمومی را از مهمترین مولفه ها در مشارکت افراد دارای معلولیت در اجتماع دانست و گفت : حفظ کرامت افراد دارای معلولیت ، سالمندان و نابینایان مستلزم مناسب‌سازی فضای ادارات و بافت شهری برای سهولت تردد این عزیزان است.

در ادامه ، بخشی از مسائل و مشکلات افراد دارای معلولیت وچالش های آنان در استفاده از امکانات شهری در سطح جامعه از سوی نماینده معلولین ارائه شد.

در پایان نیز ضمن بحث و تبادل نظر مدیران شرکت کننده و نمایندگان معلولین ، مطالب جمع بندی و پیشنهادات و راهکارهای لازم از سوی مدیرکل امور شهری وشوراهای استانداری هرمزگان ارائه گردید.

راه اندازی پارک مناسب سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت در شهرک سجادیه بندرعباس تا سه ماه آینده از سوی شهرداری بندرعباس از تاکیدات مدیرکل امور شهری وشوراهای استانداری هرمزگان در این جلسه بود .

کد خبر 59556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد