پاکدشت| میز خدمت مسئولان بهزیستی در نماز جمعه برپا شد

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، میز خدمت مسئولان بهزیستی روز جمعه در محل مصلای نماز جمعه پاکدشت برپا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، مسئولان بهزیستی شهرستان پاکدشت با حضور در مصلای نماز جمعه و برپایی میز خدمت به سئوالات شهروندان در خصوص مبارزه با مواد مخدر و درمان افراد مبتلا به دام اعتیاد پاسخ دادند.

سرپرست بهزیستی پاکدشت در حاشیه این برنامه گفت: میز خدمت مسئولان بهزیستی در راستای اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه و آگاه سازی قشر نوجوان و جوان از خطرات سوء مصرف مواد مخدر برپا شده و تلاش می‌شود تا خدماتی که این افراد در مراکز ترک اعتیاد می‌توانند دریافت کنند، به مردم ارائه شود.

نادره افشارها افزود: اعتیاد دام گسترده ای است که بر سر راه جوانان پهن شده تا آنان را به ابتذال، نابودی و انحراف کشانده و نیروی فعال و کارآمد کشور را به فردی غیرفعال و مضر تبدیل کند.

وی اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر تلاشی جمعی است تا به واسطه آن جوانان و آینده سازان کشور از این بلای خانمان‌سوز دور شوند که قطعا آموزش و آگاه‌بخشی به آنان، نقش مهم و تأثیرگذاری در این حوزه ایفا می‌کند.

افشارها گفت: در حاشیه برپایی این میز خدمت، بروشور و کتابچه‌های آموزشی بین نمازگزاران توزیع می‌شد تا بخشی از نیاز آموزشی شهروندان در مبارزه با اعتیاد تأمین شود.

کد خبر 59519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد