پیام تبریک سرپرست بهزیستی هرمزگان به مناسبت هفته قوه قضاییه

سرپرست بهزیستی هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی ، شهید فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور و ۷۲ تن از یاران ایشان ، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است : 

بسم الله الرحمن الرحیم


شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.
فرا رسیدن هفته قوه قضائیه  فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه است ،  تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی ، شهید فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور و  ۷۲ تن از یاران امام راحل، هفته قوه قضائیه را به همه ی تلاش گران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم امر قضا در استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاشها و خدمات شایسته همه ی کسانی که در برقراری عدل و عدالت تلاش می کنند تقدیر و تشکر می نمایم.

سامیه جهانشاهی
سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 59515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد