دیواندره | برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد

همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر ، کارگاه پیشگیری از اعتیاد با حضور نمازگزاران نماز جمعه شهر هزارکانیان دیواندره برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، محمدحسین کریمی ؛ کارشناس پیشگیری  بهزیستی شهرستان دیواندره ضمن تبریک آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر ، اعتیاد را بلای خانمان سوزی توصیف کرد که آسیب های اجتماعی فراوانی را به همراه دارد .

وی بیان داشت : طلاق ، سرقت ، فروپاشی خانواده ها و هزاران آسیب دیگر از جمله انحرافاتی است که اعتیاد برای فرد ، خانواده و جامعه ای که در آن زندگی می کند با خود به همراه دارد .

کریمی در ادامه با بیان تاریخچه ای از اقداماتی که برای مبارزه با مواد مخدر قبل از انقلاب و بعد از انقلاب انجام گرفته ؛ تنها راه کاهش و کم رنگ کردن اعتیاد را آگاه سازی مناسب و مشارکت افراد جامعه دانست .

دیواندره | برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد

کارشناس پیشگیری بهزیستی دیواندره در پایان گفت : والدین و افراد شرکت کننده در کارگاه ها لازم است مواردی را که توسط کارشناسان ارائه می شود ، به شیوه صحیح به اعضاء خانواده و سایرین انتقال دهند و همزمان با تربیت درست و کنترل رفتار فرزندان خود ، در مسیر کاهش اعتیاد به مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی گامی مثبت بردارند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 59505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد