برگزاری میز خدمت پیشگیری اولیه از اعتیاد در مصلی اردبیل

حامد رضایی سرپرست بهزیستی استان در میز خدمت پیشگیری از اعتیاد بهزیستی حضور یافته و به سئوالات مراجعین و نمازگزاران پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، در این برنامه که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد سرپرست اداره کل بهزیستی اردبیل به همراه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،  مدیر بهزیستی شهرستان و کارشناسان حوزه پیشگیری پاسخگوی نمازگراران بودند.

گفتنی است: در این میزخدمت، ضمن ارائه بروشور هایی حاوی توصیه های پیشگیرانه در خصوص سوء مصرف مواد مخدر و سایر خدمات سازمان در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی به نمازگزاران، به در خواستهای مردمی پاسخ های مناسب و مشاوره های روانشناختی ارائه شد.

شایان توجه است : علاوه بر پاسخگویی به درخواستهای مردمی و برپایی نمایشگاهی از پوستر، بروشور، تراکت و پمفلت های حاوی توصیه های پیشگیرانه در خصوص سوء مصرف مواد مخدر و سایر خدمات سازمان در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، به مراجعه کنندگان مشاوره های لازم در خصوص پیشگیری از اعتیاد به انواع مواد مخدر توسط کارشناسان بهزیستی ارائه شد.

همچنین مشابه این مراسم میزهای خدمت مستقر در نمازهای جمعه شهرستانهای تابعه هم با رویکرد پیشگیرانه نسبت به معرفی خدمات، فعالیتها، آگاهسازی ها و پاسخگویی به سئوالات مردم  توسط کارشناسان حوزه پیشگیری برگزار شد.

کد خبر 59480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد