برپایی میزخدمت پیشگیری ازاعتیاد بهزیستی گیلان در مصلی رشت

صبح روز جمعه سوم تیرماه، به همت اداره کل بهزیستی استان گیلان و همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی گیلان میز خدمت مشاوره و ارائه خدمات پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر پیش از اقامه نماز جمعه در مصلی رشت بر پا شد.

همچنین این  میز خدمت مورد بازدید مهدی فلاح میری دادستان مرکز گیلان ، حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت،سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی و عموم مردم قرار گرفت و توسط مشاورین و کارشناسان تخصصی حوزه پیشگیری به بازدیدکنندگان مشاوره رایگان ارائه شد. 

فلاح میری دادستان مرکز گیلان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه طی سخنانی ضمن ارزشمند دانستن این میزخدمت و چنین نمایشگاه هایی و ارائه مشاوره تخصصی به مردم از تمامی دست اندرکاران دربرپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان نیز طی گفتگویی با اشاره به برپایی چنین نمایشگاه ها و ارائه خدمات در طول سال از سوی سازمان بهزیستی به عموم مردم اظهار داشت: خانواده ها باید با بالابردن سطح اطلاعات و استفاده از مشاوره های بهزیستی در خصوص پیشگیری از اعتیاد از فرزندان خود مراقبت کنند و با پیگیری دلسوزانه فرزندانشان را در مسیر درست زندگی هدایت کنند.

کد خبر 59466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد