قرچک| برگزاری کارگاه برنامه ریزی اوقات فراغت

به همت مرکز پیشگیری سایه همراز فرزانگان کارگاه آموزشی  برنامه ریزی اوقات فراغت تابستان ویژه دانش آموزان پایه های اول تا هفتم برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی قرچک ضمن توجه جدی به نقش برنامه های اواقات فراغت نوجوانان در فرصت های تعطیلات تابستان از اجرای کارگاه آموزشی برنامه ریزی اوقات فراغت تابستانی ویژه دانش آموزان پایه اول الی هفتم توسط مرکز پیشگیری سایه همراز فرزانگان خبر داد.

اردشیر بهرامی در ادامه در مورد جزئیات این کارگاه افزود: این کارگاه با حضور دانش آموزان به همراه مادران در محل موسسه سایه همراز با اجرای مسابقه و نمایش  برگزار شد.

وی هدف اصلی این کارگاه آموزشی را پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه رفتارهای پرخطر و سوء مصرف مواد مخدر و محرک عنوان کرد و بیان داشت: تا از معضلات اجتماعی در خانواده پیشگیری کنیم، برخی بر این باورند که فراغت به معنای بیکاری است؛ در حالی که اوقات فراغت از جمله زمان های با ارزش زندگی انسان و فرصت مطلوبی برای رشد استعدادها، هنر و دانش و خلاقیت است.

بهرامی ادامه داد: دانش آموزان در ایام فراغت می توانند به کارهای ورزشی، هنری، مهارت آموزی و علمی مورد علاقه خود بپردازند و تجربیات خوبی به دست آورند و در پی آن مهارت های جدیدی در زندگی خود را تجربه کنند.

این مسئول تصریح کرد: بهزیستی شهرستان قرچک با کمک موسسات و مراکز تحت نظارت خود طی چند سال اخیر با روش ها و رویکردهای منعطف اجتماعی، هنری و ورزشی تلاش کرده است تا فضای عاطفی، روانی و اجتماعی مطلوبی در خانواده و سطح عمومی جامعه ایجاد کند.

بهرامی در نهایت از تلاش فرزانه لرنی مسئول موسسه سایه همراز فرزانگان و مدرس این کارگاه مراتب قدردانی خود را اعلام کرد.

کد خبر 59453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد