ورامین| اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادین متجاهر شرق استان 

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ورامین بیان داشت: طی هماهنگی بعمل آمده با فرمانداری، دادسرا و دیگر دستگاه های اجرایی سطح شهرستان که در ساماندهی معتادین دخیل هستند، توانستیم دویست نفر از معتادین متجاهر در سطح شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک که جمع آوری شدند را به منظور غربالگری و بستری تحویل مرکز ماده ۱۶ احسان نماییم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، احسان ثامنی راد که در حاشیه جلسه ای که به همین منظور در مرکز احسان این شهرستان برگزار شده بود، سخن می گفت، در ادامه با تشریح ابعاد مختلف این نشست و اقدامات بهزیستی ورامین، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تبعه های خارجی که بین معتادین متجاهر که به این مرکز منتقل شده اند، در صورت داشتن مدرک اقامت در مرکز احسان بستری شوند و در غیر این صورت توسط نیروی انتظامی به اردوگاه خاص این افراد تحویل داده شوند.

ثامنی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان ورامین مکلف شد تا نسبت به گرفتن آزمایش بیماری های واگیر دار معتادین متجاهر اقدام نماید.

این مسئول افزود: نیروی انتظامی هم در طول شبانه روز با دستور مستقیم دادستان نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر سطح منطقه اقدام نماید.

ثامنی ادامه داد: معتادین جمع آوری شده حتما باید طی دوره بستری خود را در شش ماه بگذرانند و بهزیستی در این مدت، خدمات مورد نیاز را به افراد دارای شرایط ارائه کند.

وی در پایان گفت: در صورت جمع آوری معتادین زیر ۱۸سال با هماهنگی بهزیستی، این افراد به بیمارستان امام حسین(ع) شهر تهران منتقل می شوند.

کد خبر 59423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد