پاکدشت| دیدار سرپرست بهزیستی شهرستان با دادستان 

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت به همراه معاون توانبخشی و مسئول اورژانس اجتماعی به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان این شهرستان دیداری صمیمانه داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها با حضور در دفتر دادستان، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، شهید فیاض بخش و یاران امام و انقلاب، با اشاره به پایه ریزی تعاملات بهزیستی و دستگاه قضایی توسط دو شهید بزرگوار به ظرفیت بهزیستی در همکاری با دستگاه قضائی و تعاملات دو مجموعه جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات مراجعین و جامعه هدف بهزیستی، افزایش سطح همکاری ها را خواستار شد.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده، اقدامات برنامه اورژانس اجتماعی طی یک ساله گذشته ارائه کرد و بر تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه را خواستار شد.  

افشارها در پایان ضمن اشاره به اینکه در موضوعات مشترک همکاری خوبی میان دستگاه قضا و بهزیستی شهرستان وجود دارد، گفت: در بحث اعتیاد، فرزند خواندگی، زنان بی سرپرست، خشونت‌های خانگی و ملاقات فرزندان والدین در حین طلاق و یا طلاق گرفته و خیلی موارد دیگر در شهرستان خیلی خوب عمل شده و پیگیری امور به بهترین شکل در حال انجام است.  

در این دیدار حسن پور دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بیان داشت: خدمت به جامعه از افتخارات دستگاه قضا می باشد و این مهم با حفظ تعامل موجود بین دو دستگاه تحقق می یابد و باعث هرچه بهتر زیستن شهروندان خواهد شد.

کد خبر 59422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد