ساوجبلاغ | اجرای برنامه های متنوع توسط مراکز حوزه های توانبخشی و پیشگیری

روز چهارشنبه یکم تیرماه مصادف با نخستین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر با شعار " یاری گر هم باشیم " به همت بهزیستی ، اداره ورزش وجوانان و مراکز تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ مراسم با شکوهی در محل خانه ژیمناستیک سالن شهید جوینی هشتگرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ؛ این مراسم با حضور جمع کثیری از توانخواهان ، خانواده ها و همچنین مسئولین شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

«فرهاد پادری ثانی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر از اجرای برنامه های متنوع در راستای آگاهی بخشی به جوانان و خانواده هایشان در زمینه ی پیشگیری از اعتیاد در هفته مبارزه با مواد مخدر نام برد که شامل استقرار اورژانس اجتماعی و میز مشاوره در مصلی نماز جمعه، جلسات آموزشی در محلّات، اجرای ورزش ها و مسابقات بومی محلّی در کمپ ها و مراکز نگهداری و همچنین برنامه های شاد ، مفرح و آگاهی بخش به عموم مردم است.

از برنامه های اجرا شده در این روز اجرای ورزش همگانی، جشن تولد فرزندان مرکز توانبخشی آموزشی روزانه رویش، اهداء نقاشی کودکان به مسئولین شهرستان ساوجبلاغ به رسم یاد بود ودیگر برنامه های شاد و مفرح بود.

کد خبر 59374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد