برپایی میزخدمت با حضور رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور در شهریار

میز خدمت بهزیستی با حضور محمد مهدی امیری رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور، شجاع کرمی رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه و داود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در مسجدجامع شهریار به متقاضیان ارائه خدمت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این میز خدمت با هدف پاسخگویی مدیران و مسئولان بهزیستی به مسائل و مشکلات توانخواهان و مددجویان شهرستان شهریار برپا شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد سازمان بهزیستی کشور و استان تهران در حوزه پذیرش و حمایت و همراهی امام جمعه، خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری و پاسخگویی به درخواست های مددجویان شهرستان و همچنین بدون واسطه و تشریفات اداری میز خدمت این اداره برپا شد.

داود فهیم راد ادامه داد: حضور میدانی ودیدار چهره به چهره با توانخواهان ورفع مشکلات آنان ضمن ایجاد رضایتمندی در مردم از خدمات انقلاب و نظام را بدنبال دارد.

این مسئول شهرستان شهریار افزود: پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی از اولویت های اصلی این سازمان بوده و تلاش می کنیم درخواست های مردمی به شکل صحیح و در کمترین زمان بررسی و پاسخگویی شوند.

کد خبر 59371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد