رزن | ضرورت توجه به مقوله مناسب سازی اماکن عمومی در شهرستان

رئیس بهزیستی شهرستان رزن خواستار توجه به مقوله مناسب سازی در این شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن نجیبه رضایی در اولین جلسه ستاد مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان که در سالن جلسات فرماندار این شهرستان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، عنوان کرد: معلولیت پدیده ای اجتماعی و بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشری؛ به گونه ای که هر انسانی در طول حیات خود به علل مختلف بیماری و حوادث یا با رسیدن به دوران سالمندی آن را تجربه خواهد کرد.

وی با تصریح بر اینکه آمارها نشان می دهد با پیشرفت علم و تکنولوژی و افزایش سوانح و حوادث نه تنها از تعداد افراد معلول کاسته نمی شود، بلکه هر ساله بر تعداد این گروه از جامعه افزوده می شود، خواستار توجه به بحث مناسب سازی به ویژه در اماکن عمومی شد.

رئیس بهزیستی شهرستان رزن در ادامه صحبت های خود با اشاره به شاخص های  ارزیابی جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰، بیان کرد: امیدواریم که مدیران دستگاه های اجرایی به این شاخص ها توجه داشته باشند.

بخشدار مرکزی رزن؛ ابوالفضل قاسمی نیز در ادامه جلسه با تاکید بر اینکه مدیران در شهرستان رزن باید برای ارتقای سطح معدل ادارات در جشنواره شهید رجایی تلاش کنند؛ افزود: باید در اجرای شاخص های مربوطه در مناسب سازی اماکن عمومی طبق استانداردها پیش رفت و از سلیقه ای پیش بردن کارها جلوگیری شود.

در ادامه این جلسه، نماگرها و شاخص های  ارزیابی جشنواره شهید رجایی توسط کارشناس مناسب سازی بهزیستی شهرستان رزن برای مسئولین و مدیران این شهرستان تشریح شد.

کد خبر 59335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد