بندرعباس | گسترش زمینه‌های همکاری و استفاده از ظرفیت ها در خدمت رسانی به جامعه هدف

در دیدار رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس بهزیستی شهرستان بندرعباس بر گسترش زمینه‌های همکاری و استفاده از ظرفیت های دو دستگاه در خدمت رسانی به جامعه هدف هر دو مجموعه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ محمد رحیمی نژاد رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس با حضور در بهزیستی بندرعباس با علی جاودان رییس بهزیستی این شهرستان  دیدار و در زمینه توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و نیز بهره برداری از ظرفیت های دو دستگاه ، در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی و خانواده های گرانقدر شهدا  و ایثارگران گفتگو کرد .

استفاده از ظرفیت‌ آموزشی و مشاوره ای بهزیستی ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ،  انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور خدمت رسانی به خانواده های تحت پوشش بنیاد شهید و بهزیستی و استفاده از ظرفیت مراکز حوزه توانبخشی جهت ارائه خدمات کمک توانبخشی به خانواده های شهدا و ایثارگران دارای معلولیت بخشی از مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست بود.

در ادامه این حضور محمد رحیمی نژاد با  همراهی رئیس بهزیستی  بندرعباس از بخش های مختلف شامل : اورژانس اجتماعی ۱۲۳ ، واحد های غربالگری شنوایی نوزادان و غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال بازدید و با توضیحات رئیس بهزیستی بندرعباس با مراحل اجرای برنامه و نحوه خدمت رسانی به مراجعین آشنا شد .

کد خبر 59321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد