سروآباد  | تشکیل جلسه شورای ساماندهی سالمندان

روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ نخستین جلسه شورای ساماندهی سالمندان با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، رئیس بهزیستی و جمعی از رؤسای ادارات عضو شورای سالمندان شهرستان سروآباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، پیمان رشیدی ؛ رئیس بهزیستی شهرستان سروآباد ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مصوبات سال گذشته و اجرایی شدن تمامی آنها گفت : شهرستان سروآباد با داشتن ۷۴۹۷ نفر سالمند ، دارای بالاترین درصد سالمندی است .

وی همچنین به اهمیت تشکیل جلسات شورا ، تکریم سالمندان ، رفع مشکلات سالمندان در سطح شهرستان ، نداشتن خدمات درمانی و بهداشتی ، نبود فضای تفریحی و لزوم ارائه خدمت به این قشر از جامعه پرداخت .

 در ادامه جلسه آقای جعفری ؛ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سروآباد ، مهمترین مشکلات پیش روی سالمندان را به ترتیب اولویت : مشکلات رفاهی ، درمانی و فرهنگی دانست و ضمن اهمیت تکریم سالمندان و لزوم ارائه خدمت به آنها ، بر اهمیت تعامل فی ما بین ادارات در راستای ارتقاء سالمندان در بسیاری از سطوح پرداخت و خواستار اجرایی شدن مصوبات و حضور منظم رؤسای ادارات در جلسات فصلی شورای سالمندان شد .

در پایان ، اعضای حاضر در جلسه گزارش مختصری از اقدامات بعمل آمده در خصوص سالمندان و بازنشستگان ادارات متبوع خود را ارائه نموده و راهکارها و برنامه های مناسب برای سالمندان را مطرح و موارد ذیل مصوب گردید :

۱. دیدار از سالمندان در هفته بهزیستی(۲۵ لغایت ۳۱ تیرماه) 

 ۲. ارائه گزارش عملکرد ادارات عضو شورا به دبیرخانه شورای سالمندان (بهزیستی شهرستان سروآباد) به صورت هر سه ماه یکبار

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 59320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد