کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان در  فرمانداری شهرستان تنگستان برگزار شد

جلسه کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابان زیر ۱۸ سال با حضور رضا ریاحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تنگستان، معصومه خلقی نسب کارشناس مسئول امور آسیب دیدگان معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان، خدیجه جمالی رییس بهزیستی تنگستان و دیگر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تنگستان، در ابتدای این جلسه خدیجه جمالی  رییس بهزیستی این شهرستان ضمن تقدیر از دستگاه های متولی این امر، بر ضرورت ساماندهی کودکان کار و خیابان، بر جدیت و همکاری دستگاه های اجرایی در امر ساماندهی کودکان خیابانی شد.

 رییس بهزیستی شهرستان تنگستان در ادامه به بحث در خصوص ساماندهی کودکان کار و خیابانی اشاره کرد و  اظهار داشت:  با هم افزایی و مشارکت بقیه دستگاه های اجرایی می توانیم نقش بسزایی در زمینه مشکلات این قشر از جامعه کوشا باشیم.

معصومه خلقی نسب کارشناس مسئول امور آسیب دیدگان معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان در ادامه به وظایف دیگر دستگاه های اجرایی مختلف پرداخت و بر ضرورت توجه به مسئله کودکان کار و خیابان، و اینکه زباله گردی آسیب بیشتری به کودک وارد می کند خواستار اجرای طرح تفکیک زباله از طرف شهرداری شد.

رضا ریاحی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان تنگستان تصریح کرد: با توجه به اینکه عوامل مختلفی در بوجود آمدن کودک کار و خیابان دخیل هستند و با توجه به اینکه این کودکان می توانند در آینده نقش بسزایی در آبادی این کشور ایجاد کنند از مسئولین ذی ربط خواست تا با آموزشهای لازم در همه زمینه ها، مشارکت جدی در امر ساماندهی این قشر آسیب دیده را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 59310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد