انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بهزیستی استان با بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۱

در راستای بهبود ارتقاء سطح کیفی خدمات به خانواده بزرگ بهزیستی و تدوام همکاری مشترک، تفاهم نامه همکاری ما بین اداره کل بهزیستی و بانک توسعه تعاون در سال جاری برای یکسال شمسی با حضور مدیران بهزیستی و بانک توسعه تعاون منعقد شد.

رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با بانک توسعه تعاون از تداوم همکاری و تعامل بین بخشی، استفاده از ظرفیتهای فراهم شده، کمک به کسب استقلال فردی ولی نعمتان و تسهیل گری خدمات از طریق بانک توسعه تعاون در سال جاری خبر داد.

در ادامه کریمی مدیر شعب بانک توسعه تعاون هم با اظهار رضایت از همکاری مشترک با دستگاههای اجرایی از جمله مجموعه بهزیستی گفت: امیدوارم این همکاریها و حمایت از کارکنان و ولی نعمتان سازمان تدوام داشته باشد و در آیند شاهد بهبود سطح کیفی خدمات باشیم.

کریمی مدیر شعب استان اردبیل گسترش تعاملات با دستگاه های اجرایی در استان علی الخصوص اداره کل بهزیستی را جزء برنامه های مدیریت شعب استان اعلام و اداره کل بهزیستی استان را یکی از دستگاه های برتر در زمینه اشتغال زایی و محرومیت زدایی و ارتقاء سطح اجتماعی جامعه هدف برشمرده و ابراز امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم نامه ارائه کلیه خدمات نوین بانکی به اداره کل، جامعه هدف و کارکنان بیش از پیش خواهد بود.

کد خبر 59285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد