ساماندهی امور بهزیستی شهرستان تازه تأسیس چهارباغ اولویت کاری بهزیستی البرز

روز یکشنبه مورخ بیست و نهم خرداد ماه، جلسه شورای معاونین بهزیستی استان البرز به ریاست «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان و سایر اعضاء این شورا در محل سالن جلسات بهزیستی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، این جلسه با دستور کار هم اندیشی در خصوص چالش ها و مشکلات بهزیستی شهرستان چهارباغ تشکیل شد.

از اهم موضوعات مطروحه در این جلسه می توان طرح کارویژه های در دست اقدام در ابتدای جلسه شورای معاونین هر هفته و پرهیز ازجزیره ای عمل کردن حوزه ها و همچنین ارائه راهکار در راستای احصاء و رفع چالشهای موجود در بهزیستی شهرستان جدید التأسیس چهارباغ به منظور ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به جامعه هدف نام برد.


در این جلسه مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت : با قید فوریت معاونین تخصصی، کارشناس و مسئول دفاتر خود را در شهرستان چهارباغ مستقر نموده و تمامی مشکلات و چالش های موجود این شهرستان را احصاء نمایند و با توجه به ظرفیت های موجود در جهت مرتفع کردن آن تلاش کنند.

مدیرکل بهزیستی با توجه به نامناسب بودن فضای فیزیکی فعلی اداره این شهرستان افزود: لازم است پیگیری فضای فیزیکی و زمین جهت احداث اداره بهزیستی از فرمانداری این شهرستان صورت پذیرد تا بلافاصله در خصوص تأمین اعتبار ساخت و ساز و تجهیز این اداره اقدام گردد و همچنین مکاتبه ای در خصوص چارت تشکیلاتی شهرستان چهارباغ با بهزیستی کشور صورت گیرد.


محمدی فلاح در ادامه اظهار داشت: در خصوص موضوع بلاتکلیفی قبوض مددجویان مطلوب است با همکاری بین بخشی شهرستان چهارباغ و ساوجبلاغ و اداره فناوری اطلاعات،  ظرف مدت یک هفته حل و فصل و در شورای معاونین آتی گزارش داده شود.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: لازم است حوزه های تخصصی سازوکار تفکیک تخصیص اعتبار شهرستان را فراهم کنند.

محمدی فلاح در ادامه افزود: کارشناس مسئول مدیریت بحران به همراه مسئول دفتر فنی و مهندسی از شهرستان چهارباغ بازدید نموده و تمام مشکلات این ساختمان به لحاظ امنیتی احصا شود و همچنین برگزاری جلسه ستاد مناسب سازی در شهرستان چهارباغ در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 59276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد