زحمات کارکنان حوزه توانبخشی باید دیده شود

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در نشست توجیهی کمیسیون پزشکی توانبخشی نوع و شدت معلولیت منطبق با طبقه بندی بین المللی عملکرد ناتوانی و سلامت اظهار داشت: جامعه هدف سازمان بهزیستی کنار مشکلات حوزه توانبخشی دارای مشکلات و معضلات اقتصادی نیز هستند که از این رو حساسیت حوزه کمیسیون پزشکی برای فعالیت خانواده بزرگ بهزیستی حساس تر نمایان میشود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، یوسف رضایی در این جمع با تشکر از زحمات ارزشمند فعالان و کارکنان حوزه توانبخشی خاطرنشان کرد باید تلاش کرد فعالیت و شهوات فعال در حوزه توانبخشی دیده شود.

وی با اشاره به سختی کار در در بهزیستی به ویژه در توانبخشی بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی هزینه های زندگی برای جامعه هدف بهزیستی سنگین شده ولی یارانه مراکز به این میزان رشد افزایش نیافته است.

رضایی در ادامه با بیان اینکه به عنوان نمونه حق پرستاری به واسطه فرم های مخصوص کمیسیون پزشکی به افراد تعلق میگیرد اذعان داشت: با اعمال صحیح ون پزشکی ورود به مراکز کاسته شده و در نهایت بار بسیاری از دوش سازمان و خانواده‌ها برداشته می‌شود و این رقم برای هزینه کرد در اختیار خانواده‌ها قرار میگیرد.

کد خبر 59273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد