شهر تهران| نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست

نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در بهزیستی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه هم اندیشی با حضور سرپرست و معاون امور اجتماعی بهزیستی تهران، کارشناسان دفتر شبه خانواده استان و شهر تهران و همچنین تعدادی از مسئولان خانه های نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در محل سالن اجتماعات بهزیستی تهران برگزار شد.  

برخی از مباحث جلسه شامل بررسی مشکلات در روند پذیرش در خانه ها، مسائل و دغدغه های فرزندان و نیز روند ترخیص  فرزندان دارای مشکلات اعصاب و روان بود.

 در ابتدا حمید نریمانی معاون اجتماعی بهزیستی تهران ضمن خوش آمدگویی به حضار از همکاری صمیمانه و زحمات مسئولان تلاشگر این خانه ها سپاسگزاری کرد و گفت:  هدف این جلسات بیان مشکلات و همچنین ارائه  راهکارهای عملی برای رفع مشکلات فرزندان است.  

در ادامه محمود برزگر سرپرست بهزیستی شهر تهران با تاکید بر اینکه اولین قدم ما در خانه های نگهداری از فرزندان، تعلیم و تربیت، آموزش آداب و رسوم اجتماعی، احترام به یکدیگر در خانواده، رعایت نظم و بهداشت شخصی و سپس گام بعدی توانمندسازی فرزندان در تحصیل و آموزش با تکیه بر نقاط قوت و توانایی فرد است.

 برزگر همچنین افزود: ما وظیفه داریم تا با افزایش اعتماد به نفس در این فرزندان آنان را برای ورود به جامعه به فردی مستقل و با اعتماد به نفس بالا تبدیل کنیم تا ان‌شاالله پس از ترخیص این فرزندان شاهد موفقیتشان در اجتماع باشیم.

کد خبر 59272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد