دیدار سرپرست بهزیستی استان خوزستان با فرماندار شهرستان رامهرمز

روز دوشنبه ۳۰ خرداد ،سرپرست بهزیستی خوزستان در سفر به رامهرمز با شهبازی آزاد ،فرماندار شهرستان ،دیدار وگفتگو کرد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،کریمیان در این دیدار ضمن تشریح  فعالیت ها وبرنامه های بهزیستی دراستان وشهرستان رامهرمز ،خواستار همکاری فرماندار ی وشهرداری ودستگاه های دولتی وغیردولتی برای اجرای قانون جامع حمایت ازحقوق معلولان وقانون حمایت ازاطفال وکودکان خیابانی وساماندهی آسیبهای اجتماعی شد.


سرپرست بهزیستی خوزستان با اشاره به برنامه های مهم بهزیستی درسال جاری ،اشتغال ،مسکن و معیشت جامعه هدف را از اولویتهای کاری سازمان بر شمرد.


درادامه ویسی رییس بهزیستی شهرستان رامهرمز نیز،ضمن اعلام  آمار جامعه هدف تحت پوشش ومراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی شهرستان ، از فرماندار دعوت نمود تا از مراکز بهزیستی شهرستان و اورژانس اجتماعی بازدید نماید.


فرماندار شهرستان رامهرمز نیز ضمن استقبال  از برنامه های سازنده بهزیستی ،بر لزوم همکاری بین بخشی برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی و کمک به محرومیت زدایی وکاهش آسیبهای اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه  ،سرپرست بهزیستی  خوزستان  به اتفاق مسئول حراست بهزیستی استان  در نشستی  با رئیس و کارکنان بهزیستی رامهرمز ضمن  گفتگو  و تبادل نظر با کارکنان ،مشکلات و نیازهای بهزیستی شهرستان را بررسی کرد.

مهران کریمیان در این نشست ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای همکاران ،به سوالات مطرح شده پاسخ و بر تلاش و برنامه ریزی لازم برای توانمند سازی جامعه هدف و خدمات رسانی هرچه بهتر به آنها تاکید کرد.


در پایان ،سرپرست بهزیستی خوزستان به اتفاق مسئول حراست بهزیستی استان و  رئیس بهزیستی رامهرمز ، ضمن بازدید از یکی از مراکز مثبت زندگی و مرکز توانبخشی نگهداری معلولان ذهنی دختر بالای ۱۴ سال ،از نزدیک عملکرد و خدمات این مراکز را بررسی کردند.

کد خبر 59268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد