پیام تبریک سرپرست بهزیستی فارس به مناسبت کسب مدال طلای علی اکبر غریب شاهی در مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی آسیا اقیانوسیه

سرپرست بهزیستی فارس به مناسبت کسب مدال طلای علی اکبر غریب شاهی در مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی آسیا اقیانوسیه پیام تبریک صادر کرد.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس؛ متن پیام به شرح زیر است:
 بدون شک یکی از عرصه های ابراز توان و غیرت ایرانی، زمانی است که در مسیری دشوار باید گوی سبقت را از دیگران را ربود و ورزشکاران دارای معلولیت با تکیه بر همت عالی و اعتماد به نفس خود به خوبی نشان دادند که معلولیت محدودیت نیست و در مسیر موفقیت و سرافرازی تنها باید چشم امید به خداوند و اعتماد به توانمندی های خود داشت.
کسب مدال طلای مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه توسط علی اکبر غریب شاهی نماینده استان فارس که با شکستن مجدد رکورد جهان نیز همراه بوده است ، برگ زرین دیگری در افتخار آفرینی های ورزشکاران استان فارس بود و تا همیشه در یاد و خاطره ی مردم استان و خانواده بزرگ بهزیستی فارس ماندگار خواهد بود.
در این فرصت؛ 
 افتخار آفرینی علی اکبر غریب شاهی را به این ورزشکار غیرتمند، خانواده محترم ایشان، جامعه ورزشی استان، خانواده بزرگ بهزیستی فارس،مردم شریف استان فارس و ایران اسلامی تبریک می گویم.
محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس

کد خبر 59192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد