شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه شورای معاونین به ریاست دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان، معاونین و روسای ستادی در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه منطقی ضمن خدا قوت و تقدیر از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای معاونین، ارائه عملکرد مطلوب و رضایتمندی جامعه هدف را والاترین اهداف در سازمان بهزیستی بیان و ابراز داشتند : نتیجه گرایی مهمترین اصل در اهداف و برنامه ریزی بهزیستی استان است، چه بسا بمنظور تامین نیازهای جامعه هدف در برخی موارد ما کلیه تعهدات و راه های رسیدن را انجام داده باشیم اما به نتیجه مطلوب نرسیده باشیم پس باید هدف و ملاک حصول نتیجه باشد.

سرپرست بهزیستی استان سمنان در ادامه سخنان خود اشاره ی به نزدیکی ایام تاسیس سازمان بهزیستی داشته و خواستار برنامه ریزی دقیق با محوریت نشاط اجتماعی در بین همکاران شده و افزودند : باید سعی شود  از ظرفیت های موجود در این هفته در شناسایی اهداف و فعلیت های بهزیستی به آحاد جامعه استفاده کرد.

وی ادامه داد : یکی از دغدغه های موجود در تیم مدیریت بهزیستی استان تامین نیازهای مادی پرسنل در بخش دستمزد و رفاهیات است که بحمدالله در این مدت کوتاه اقدامات موثری به مرحله اجرا رسیده است و تلاش بر این است تا بتوان با خرد جمعی و استفاده از تجربیات گذشته در این بخش تصمیمات مفید به فایده ی اتخاذ گردد.

در ادامه جلسه هاجر اندرخور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف بهزیستی استان گزارشی از همایش روسای ادارات پذیرش و هماهنگی گرو های هدف سازمان بهزیستی کشور در تهران با حضور رئیس سازمان داشته و گفتند : این همایش به مدت دو روز در مجتمع آموزشی پیامبر اعظم(ص) تهران برگزار گردید و ریاست سازمان بهزیستی کشور در حوزه مددجویی به نکاتی از قبیل درخواستهای مددجویی پیگیری و رصد گردد تا به شکایت منجر نشود، معرفی خدمات به جامعه هدف به صورت چهره به چهره و شفاف انجام شود ، دریافت خدمات به جامعه هدف سیستماتیک رصد شود که فرد برای دریافت خدمات که حق اوست چندین بار به ادارات مراجعه نکند اشاره داشتند.

اندرخور در بخش دیگری از سخنان خود به نقل از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ابراز داشتند : از حوزه پذیرش و هماهنگی انتظارات بالایی وجود دارد و کارمندان این حوزه ویترین سازمان هستند و بایستی دارای ویژه گی مددکار، پاسخگو، دارای گوش شنوا، مهارت شنیداری و تاب آوری باشند .

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی اشاره ی به مدیریت شبانه داشته و ادامه دادند : جناب آقای قادری تاکیدی بر ارائه خدمات در ساعات غیرساعات اداری داشته و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه هدف در کلیه ایام و ساعات هفته شدند و خواستار انعکاس وضعیت تقاضاها به مدیران بالادستی، برگزاری سفره مهربانی و دیوار مهربانی، بروز بودن سامانه ارمغان، برنامه افزایش یارانه مراکز و سطح بندی یارانه پرداختی خانواده، پیگیری تفاهم نامه های سازمانی و ارتقاء برنامه های معنوی، افزایش سهمیه برخورداری پرسنل اداره پذیرش از فوق برنامه، تمرکز زدایی و توزیع اعتبارت به شهرستانها، حمایت طلبی و استفاده از سایرمنابع و ظرفیت ها، حضور نمایندگان معاونتها در اداره پذیرش و بازدیدهای میدانی، علمی و تخصصی بودن خدمات و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط در ادارت پذیرش و هماهنگی شدند.

وی در پایان سخنان خود به بخش دیگری از سخنان دکتر قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور اشاره و افزودند : قبل از هر تخصصی مددکار باشید، کمیته های سازمانی ذیل اداره پذیرش تشکیل شود، از حاشیه ها به دور باشید، مناطق کم ایمن و نا ایمن استان شناسایی و در آنجا امکانات بهزیستی و خدمات مستقر شود هر جا آسیب هست شما همانجا باشید، محله محور باشید، ارجاع و میزخدمت مهم است در مناطق صعب العبور میزخدمت برپا کنید و پاسخگو جامعه هدف باشید.

در ادامه به دستور کارهای دیگر جلسه پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر مصوباتی به تصویب رسید.

کد خبر 59153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد