جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برپایی موکبهای بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز شنبه ۲۸ خردادماه، ، دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی به منظور برپایی و تجهیز موکب های پذیرایی از زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، سرپرست مشارکتهای مردمی، مسئول حراست ،مسئول خدمات و مسئول بودجه بهزیستی استان در این اداره کل برگزار شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان با اشاره به اهمیت اربعین حسینی و خدمات رسانی مناسب به زائرین، بیان کرد : به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران عزیز عتبات عالیات با استفاده از منابع سازمانی و امکانات و کمکهای خیرین ،شرکتها و سایر سازمانها ،این جلسه تشکیل شده است.

مهران کریمیان افزود: در تلاشیم ،کلیه امکانات و ظرفیت های خود را در مرز چذابه و شلمچه فعال و ضمن پذیرایی از زائران حسینی، بتوانیم خدمات تخصصی بهزیستی را به زائران ارائه کنیم.

کریمیان ضمن بیان اینکه موکب و استراحت گاهی نیز در ورودی شهرستان اندیمشک برای کمک و ارائه خدمات به زوار برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به منابع محدود سازمان ،از مشارکت کلیه مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه و هیئت های مذهبی شهرستانهای سراسر استان که برای خدمت رسانی به این گردهمایی بزرگ عاشورایی آمادگی دارند استقبال می کنیم.

کد خبر 59124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد