نگاه خالی از محبّت در بهزیستی جایز نیست

نگاه خالی از محبّت یا قصور در ارائه ی خدمات به جامعه ی هدف در بهزیستی جایز نیست.

سرپرست بهزیستی استان یزد در آیین تکریم و معارفه ی سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان یزد گفت: رسیدگی به امورات قشری بر عهده ما گذاشته شده است که خاص ترین بندگان خداوند هستند و جایگاه و منزلت والایی دارند.
"رضا ابهّت"  با اشاره به شرح وظایف بهزیستی گفت: مجموعه ی بهزیستی کم بضاعت با شرح وظایف گسترده است و بهترین کارها با خیر جمعی در این سازمان انجام می شود.
وی جمعیت حدود 30 هزار نفری معلولین تحت پوشش بهزیستی را یادآور شد و گفت: رسیدگی به امور مسکن، اشتغال، معیشت، آموزش و درمان این قشر بر عهده ی بهزیستی است.
"ابراهیم میرشمسی" رئیس پیشین مدیریت بهزیستی شهرستان یزد نیز به ارائه عملکرد این اداره پرداخت و گفت: 10 مرکز جامع و میان د مدت اعتیاد و سرپناه شبانه در تحت مدیریت بهزیستی شهر یزد فعالیت می کنند.
وی با اشاره به فعالیت 18مرکز مثبت زندگی در سال های اخیر گفت: 70 مرکز مشاوره و 110 موسسه خیریه انتفاعی و غیرانتفاعی تحت نظارت بهزیستی شهرستان یزد هستند.
میرشمسی راه اندازی واحد مددکاری اجتماعی به صورت متمرکز و همچنین بخش تخصصی توانبخشی و ژنتیک را با همکاری بخش غیردولتی در شهرستان یزد را از دیگر اقدامات بهزیستی شهرستان ذکر کرد.
وی راه اندازی بخش مشاوره حضوری را یادآور شد و گفت: هدایت و جذب صد درصدی تسهیلات اشتغال ویژه مددجویان طی دو سال متمادی، پوشش کامل غربالگری بینایی و شنوایی کودکان زیر 6 سال در ایام کرونا، راه اندازی مجمع خیّرین و شورای مشارکت های شهرستان برای نخستین بار از دیگر اقدامات صورت گرفته در بهزیستی شهرستان یزد است.
"محمود آخوندزاده" سرپرست جدید مدیریت بهزیستی شهرستان یزد نیز طی سخنانی گفت: مناسب سازی شهری، اماکن عمومی و وسایل نقلیه عمومی درخواست به حق معلولین از مسئولین است که باید مورد توجّه قرار گیرد.
وی با اشاره به گسترش روزافزون آسیب های اجتماعی در یزد گفت: موقعیت استان و شهرستان به دلیل صنایع و کارخانجات، خشکسالی و مهاجرت؛ تلاقی فرهنگی ایجاد کرده که منجر به افزایش آسیب های اجتماعی شده است.
آیین تکریم و معارفه ی سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان یزد با حضور نمایندگان مؤسسات و تشکّل های غیردولتی، سرپرست و معاونین بهزیستی استان یزد و جمعی از کارکنان برگزار شد در این آیین "محمود آخوندزاده" به عنوان سرپرست جدید مدیریت بهزیستی شهرستان یزد معرفی و از زحمات "ابراهیم میرشمسی" رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.

کد خبر 59109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد