حال خوب؛ یادداشت مدیرکل بهزیستی استان تهران

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پی حضور در منزل یکی از اعضای خانواده بهزیستی در شهرستان رباط کریم متن یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، متن یادداشت سمانه زمانی اینچنین است:

ثانیه ها را یک به یک شمرده تا لحظه موعود فرا رسید؛ تکلیف و وظیفه ای قانونی برای دیدن بخشی از خانواده بزرگ بهزیستی و اینچنین شد که با خودم عهد بستم تا وقت گذاشته و با جان و دل برای سامان بخشی به مقتضیات روزانه آنان وقت بگذارم.

در قراری به نام به زیستی خدمت را مرور می کنیم؛ یکی از زیباترین بخش های آن مرور صفحه ای به نام همنشینی با نخبگان این خانواده است.

منان قادر را شاکرم که در منطقه تاریخی رباط کریم و در شهر جدید پرند با همراهی امام جمعه پویا و پای کار، آقای دکتر حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ اسماعیل کاظمی که یک تنه جور نبود سیستم جامع مدیریت یکپارچه سیاسی اجتماعی پرند را میکشند، همراه شدیم.

تا به ایشان تعارف دیدار با یک خانواده توانخواه کارآفرین را دادم با تواضع نهفته در کردارشان پذیرفتند؛ خانواده ای گرم، صمیمی و دوست داشتنی که زندگی و عشق در بساط  این زوج موفق دارای معلولیت موج می زند؛ از آکواریوم ماهی گرفته تا قفس های رنگ به رنگ پرندگان که همگی حکایت از جاری بودن زندگی و فوران عاطفه در این خانواده دارد که ناگاه متوجه شدیم این خانواده پسری کوچک دارد که تازه کلاس سوم را به پایان رسانیده و آماده گذراندن تعطیلاتی گرم و شاداب است.

این کودک اگرچه سن و سالی  ندارد اما نماینده‌ای از کودکانی است که حجم رنجشان از طول عمرشان بیشتر است و درک عظمت این کلام، مسئولیت خادم آنان در این کسوت را بیش از پیش آشکار می سازند.

برق نگاهی کودک پس از دریافت کادویی ارزشمند که اهدایی امام جمعه سخاوتمند پرند بود، هنوز در نگاه من و بی شک همه آنهایی که این صحنه را دیدند وجود دارد و موج می زند.

به راستی چه راحت می توان لبخند را لبان کودکان هدیه داد؛ فقط باید کودکان را دید و به عظمت معصومیت، آنها را درک کرد.

کد خبر 59100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد