برگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان معاونت توانبخشی بهزیستی کردستان

جلسه هم اندیشی کارشناسان توانبخشی بهزیستی استان کردستان با حضور معاون توانبخشی ، مدیر بهزیستی شهرستان سنندج و جمعی از کارشناسان حوزه معاونت توانبخشی در محل سالن جلسات بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، در ابتدای جلسه فاطمه محمدی ؛ مدیر بهزیستی شهرستان سنندج در خصوص وضعیت توانبخشی و همچنین مراکز تحت نظارت بهزیستی که به معلولین ارائه خدمات می نمایند ، توضیحاتی داد و از کلیه کارشناسان به عنوان یکی از اجزای مهم نظارت یاد کرد و اظهار داشت : در صورت تأیید کارشناس مسئول شهرستان ، یارانه مراکز پرداخت خواهد شد و از سوی دیگر گزارشهای این کارشناسان نیز مبنای ارزشیابی مراکز غیر دولتی خواهد بود .

برگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان معاونت توانبخشی بهزیستی کردستان

در این جلسه تأکید اساسی بر پیگیری دقیق مددکاران اجتماعی بر مناسب سازی منزل مسکونی معلولین و تهیه مستندات لازم با حضور کارشناسان مناسب سازی شهرستان بود .

از دیگر موضوعات مورد توجه در این جلسه ، بررسی مجدد دستورالعملهای توانبخشی ، نحوه پرداخت یارانه ها و چگونگی گزارش نویسی بازدیدها بود .

گفتنی است در حال حاضر تعداد ۲۱ مرکز غیر دولتی توانبخشی تحت نظارت بهزیستی شهرستان سنندج به صورت روزانه و شبانه فعالیت می نمایند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 59084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد