برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی سرپرست بهزیستی استان، طی حکمی رضا محمدی را به عنون سرپرست جدید معاونت توانبخشی بهزیستی استان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه معاون امورتوانبخشی بهزیستی با حضور سرپرست اداره کل، اعضای شورای معاونین و کارشناسان حوزه توانبخشی در محل بهزیستی استان برگزار شد.

 در این مراسم رضایی سرپرست اداره کل در آیین تکریم و معاون توانبخشی با بیان این مطلب که جابجایی مسئولیت ها لازمه تحولات درون سازمانی هست گفت: کار در مجموعه بهزیستی توفیقی الهی است  وآنچه که  به انسان در راه خدمت رسانی قوت قلب می دهد رفع دغدغه های افراد جامعه هدف و کسب رضایت ولی نعمتان می باشد.

وی حوزه معاونت توانبخشی را از محوری ترین حوزه های تخصصی بهزیستی مطرح کرد وگفت: قطعاً فعالیتها و خدمات ارائه شده از طریق معاونت توانبخشی که طیف وسیعی از افراد جامعه هدف را در برمی گیرد برکسی پوشیده نیست و خدمات بسیار متعدد و مختلفی از طریق این معاونت به ولی نعمتان تحت پوشش ارائه می گردد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود اثر بخشی برنامه ها را منوط به تحقق اهداف در بین افراد جامعه هدف و در سطح جامعه عنوان کرد وگفت: داشتن روحیه مطالبه گری، تقویت روحیه خود باوری، امید آفرینی و اعتماد به نفس از جمله نکات بارز در راستای خدمت بی منت به ولی نعمتان هستند که بایستی همه ما به این سنت حسنه مفتخر و مزین باشیم.

این مسئول جذب مشارکتهای اجتماعی، ارتباط و تعامل تنگاتنگ با سایر حوزه ها را از جمله وظایف مسئول جدید توانبخشی بهزیستی استان خطاب کرده  و بر استفاده از خرد جمعی و استفاده از  دانش و ظرفیت بالای افراد حاذق و توانمند در پیشبرد اهداف سازمانی تاکید کرد.

گفتنی است در این برنامه از خدمات چندین ساله علی یعقوبی معاون سابق توانبخشی تکریم و رضا محمدی به عنوان سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان معرفی شد.

کد خبر 59075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد