تجلیل از مجری و میهمانان قمی مستند نستوه توسط دکتر امیر آبادی فراهانی

طی مراسمی در دفتر نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از میهمانان قمی مستند روایی نستوه تجلیل شد.

تجلیل از مجری و میهمانان قمی مستند نستوه توسط دکتر امیر آبادی فراهانیتجلیل از مجری و میهمانان قمی مستند نستوه توسط دکتر امیر آبادی فراهانیتجلیل از مجری و میهمانان قمی مستند نستوه توسط دکتر امیر آبادی فراهانی

طی مراسمی در دفتر نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از مجری و میهمانان مستند نستوه تجلیل شد.

در این دیدار که با حضوردکتر پهلوانی  مدیر کل بهزیستی قم و معاون توسعه پیشگیری این اداره کل و ۱۲نفر از میهمانان قمی مستند روایی نستوه در دفتر دکتر امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی انجام شد بعد از ارائه گزارش مدیر کل بهزیستی قم  ، دکتر رضا ابرقویی مجری برنامه نستوه که خود از معلولین موفق و برتر کشوری در رشته های مختلفی می باشد به بیان مشکلات جامعه معلولین پرداخت .
موضوع اجرایی شدن تمام مفاد قانون جامع حمایت از معلولین ، پیش بینی پرداخت سنوات ارفاقی معلولین جهت بازنشستگی در بودجه سالانه ، حل مشکل پرداخت یارانه برخی از معلولین که از قلم افتاده است، اختصاص زمانی جهت طرح مشکلات معلولین در برنامه های صدا و سیما طبق قانون جامع قانون حمایت از معلولین، بیمه تکمیلی معلولین ،اختصاص سهمیه خرید اقساطی خودرو ویژه معلولین و... از جمله درخواست‌های مطرح توسط معلولین موفق استان قم خصوصا دکتر ابرقویی بود که دکتر امیر آبادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی قول پیگیری مشکلات مطرح شده تا حصول نتیجه را دادند.
در پایان هم دکتر امیر آبادی با اعطا هدایایی از میهمانان تجلیل کرد .

مستند «نستوه» میزبان مهمانانی ویژه از سراسر ایران با توانمندیهای بسیار خاص بود که شخصیت اصلی برنامه دکتر رضا ابرقویی در نقش رسام در عمارت کاظمی با آن‌ها گپ و گفت صمیمانه‌ای داشت. بیست و پنج مهمان «نستوه» هر کدام توانمندی‌های خاصی در عرصه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و… داشتند که موفق شده‌اند با وجود معلولیت رتبه‌های جهانی و کشوری کسب کنند. 
این مستند روایی در ماه رمضان امسال از شبکه ۵پخش شد.

کد خبر 59071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد